Vacatures https:// Vrijwilligers https://hsvdegoudenkarper.mijnhengelsportvereniging.nl/Pages/vacancy_detail.aspx?id=17 Beste leden, De vereniging kampt net als steeds meer andere verenigingen met een tekort aan vrijwilligers. Mocht u interesse hebben om onze vereniging te komen helpen met het onderhoud dan horen we graag van u. Stuur een email naar ons secretariaat en help ons mooie complex houden zoals het is zodat we nog jaren in onze mooie omgeving van onze hobby kunnen genieten: <u><a href="mailto:secr@philipshengelsportvereniging.nl?subject=Reactie op vacature">secr@philipshengelsportvereniging.nl</a><u></u></u> Als beloning voor uw eventuele vaste werkzaamheden krijgt u jaarlijks een gratis lidmaatschap! Het bestuur van HSV Philips 2021-11-07T00:00:00+01:00 Kascommissie (dringend gezocht) https://hsvdegoudenkarper.mijnhengelsportvereniging.nl/Pages/vacancy_detail.aspx?id=1315 2018-10-01T00:00:00+01:00