Wedstrijd reglementen

Competitiewedstrijd reglement senioren

Reservedatum: 8 Oktober van 08.00-11.00 uur.
Aanwezig zijn bij het viswater een half uur voor de aanvang der wedstrijd.
Voeren met mate is toegestaan. Als aas mag worden gebruikt alle wettelijke voorgeschreven aassoorten, m.u.v. hennep, verse de vase (muggenlarve) en/of imitatie en -gekleurde maden.
De hengelkeuze is vrij en er wordt gevist op gewicht.
Hulp van derden op welke wijze dan ook, is tijdens de wedstrijd verboden.
Het is niet toegestaan tijdens de wedstrijd meer dan één snoer in het water te hebben,
Alle gevangen vis wordt gewogen. De grootste vangst van 6 van de hierboven vermelde wedstrijden zijn bepalend voor de prijzen met puntentelling.
Er wordt dringend verzocht te voeren met naturel voer.
De vereniging kan niet aansprakelijk worden gesteld voor geleden schade. Het in bezit hebben of vissen met de hierboven genoemde uitgezonderde aassoorten wordt bestraft met diskwalificatie voor de 10 onderlinge wedstrijden.
De prijsuitreiking van de competitie, W. Siebert-Bokaal, J.H. Welmer-Bokaal en SVN-Bokaal zal plaats vinden na de vleeswedstrijd op 5 november 2017 bij C.R. Stegeman in Laren

Competitiewedstrijd reglement jeugdleden

Aanwezig zijn bij het viswater 15 minuten voor aanvang.
Per wedstrijd zullen er enkele prijsjes verloot worden onder de aanwezige vissers.
Voeren met mate is toegestaan. Als aas mag worden gebruikt alle wettelijke voorgeschreven aassoorten, maar geen hennep, verse de vase (muggenlarve) en/of imitatie en gekleurde maden.
Tijdens de wedstrijd mag je gebruiken 1 vaste hengel met snoer, dobber en 1 haak.
 Er wordt gevist op lengte. De grootste vangst van alle van de hierboven vermelde wedstrijden zijn bepalend voor de prijzen met puntentelling.
Volg de mededelingen en aanwijzingen van de wedstrijdcommissie op.
De prijsuitreiking is na afloop van de laatste competitiewedstrijd bij  C.R. Stegeman in Laren

Competitiewedstrijd reglement aspirant seniorleden

Aanwezig zijn bij het viswater 15 minuten voor aanvang.
Tijdens de wedstrijd mag je gebruiken 1 hengel naar keuze met 1 haak.
Er wordt gevist op gewicht. Na het einde van de wedstrijd dient de vis ter weging worden aangeboden in een leefnet. De grootste vangst van alle hierboven vermelde wedstrijden zijn bepalend voor de prijzen met puntentelling. Jeugdleden die tijdens de wedstrijden op enigerlei wijze geholpen worden door ouders, worden uitgesloten van verdere deelname.
Volg de mededelingen en aanwijzingen van de wedstrijdcommissie op.
De prijsuitreiking is na afloop van de laatste competitiewedstrijd bij   C.R. Stegeman in Laren .